Παράλειψη συνδέσμων

7o Πανελλήνιο Συνέδριο του ECR Hellas

Μας αρέσει να σκεφτόμαστε ότι καταλαβαίνουμε τους
καταναλωτές μας. Το έχουμε πετύχει και πόσο;

Ένα μικρό ερώτημα που στάθηκε αφορμή να κοιτάξουμε φέτος προς τα πίσω –με αφορμή τη διοργάνωση του 7ου Πανελλήνιου Συνέδριο ECR – και να κάνουμε φωναχτά την αυτοκριτική μας.

Ξέρουμε ότι το ECR πανευρωπαϊκά αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα διάχυσης ιδεών όπου προδιαγράφονται οι μελλοντικές τάσεις. Εκεί που λιανεμπόριο και βιομηχανία συναντιούνται και ψάχνουν μαζί νέα σημεία για να βελτιστοποιήσουν τόσο τις επιχειρηματικές διαδικασίες όσο και τη ζωή των καταναλωτών.

Γνωρίζουμε ότι στην καρδιά του ECR υπάρχει ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, που χαρακτηρίζεται από ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία, από αυξανόμενο ανταγωνισμό, από παγκόσμια πρότυπα και από καταναλωτικές απαιτήσεις εστιασμένες στην επιλογή, τις υπηρεσίες, την ευκολία, την ποιότητα και την ασφάλεια.

Το φετινό Συνέδριο του ECR Hellas πιστεύουμε ότι είναι μία καταπληκτική ευκαιρία για να δούμε όλοι μαζί, από κοντά δεδομένα, αποτελέσματα, στοιχεία που μπορούν να προσεγγίσουν ή να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα όπως:

  • Τι έχει προσφέρει τελικά όλα αυτά τα χρόνια η κίνηση ECR;
  • Έχει βοηθήσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών σ’ ένα εμπορικό περιβάλλον που αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα; έχει βελτιώσει την ποιότητα ζωής του;
  • Πρέπει να πιστέψουμε ότι αυτό που κατευθύνει τον καταναλωτή είναι η τιμή; Οι επιχειρήσεις πρέπει να στοχεύουν σ’ αυτό ή να συνεχίζουν να εστιάζουν στην ποιότητα και την ασφάλεια;
  • Πώς μπορούμε να κατανοήσουμε τον Έλληνα – Ευρωπαίο καταναλωτή καλύτερα;
  • Πώς μπορούμε να χτίσουμε και να διατηρήσουμε μία ποιοτική σχέση μαζί του;
  • Ποια εργαλεία / μεθοδολογίες / πρακτικές ECR – που πραγματικά δουλεύουν – μπορούν να δώσουν απαντήσεις στις επιχειρήσεις ώστε να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών;
  • Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να χτίσουν αγοραστική αξία;

Σ’ αυτές τις 2 ημέρες του Συνεδρίου, στις 14 & 15 Μαρτίου 2007, στο DIVANI APOLLON PALACE & SPA, θα ακούσουμε και θα συζητήσουμε με Έλληνες και ξένους ομιλητές, με CEO’s ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών σε μία ανοιχτή συζήτηση γύρω από επιχειρηματικές τακτικές και καταναλωτικές τάσεις. Θα ενημερωθούμε για τις ευρωπαϊκές αγοραστικές τάσεις έτσι όπως τις βλέπει το ECR Europe. Επίσης θα έρθουμε σε επαφή με εταιρείες που μπορούν να μας ενημερώσουν για τρέχουσες τεχνολογικές λύσεις εφαρμόσιμες στις επιχειρήσεις μέσα σ’ ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο έκθεσης.

Στόχος του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου ECR, είναι η καλύτερη ενημέρωση των συνέδρων και η γόνιμη ανταλλαγή απόψεων.